Wat inkopen gedaan, vervanging van oude spullen, een nieuwe kruimelstofzuiger en een nieuwe printer. De 10 jaar oude printer was kleurenblind geworden en kon niet meer worden gerepareerd. En ook een nieuwe matras voor Tly, dat was hard nodig. En boven nog een nieuwe kraan. De oude straalde water op de verkeerde plekken.
En ook nog bij Babylon in Heerhugowaard. Zonder foto.
Thee werd genoten op het "Hoge Duin" in Wijk aan Zee op 31-01-2016.
We vingen ook nog een boodschap van Erwin over de dikke-sokken manie, Semke draagt over haar gewone sokken de oude van Erwin, die Nel nog gebreid heeft.
Voor de rest? Puzzels:
En ik? Ik fröbelde wat aan de layout van het Contactblad voor Heemskerkse Ouderen, dat met een oplaag van bijna 6000 elke maand (op de zomer na) naar alle senioren in Heemskerk gaat. Ik zit in de redactie en we willen wat moderniseren.
Margreet Beemsterboer die ons helpt bij de vernieuwing maakte een schitterende voorplaat.
Het wordt vast wat. Daarnaast nog het nodige werk gedaan voor de WmoRaad, voornamelijk op regionaal niveau.
En zo kan het wel weer.































