03-03-2017 Lunch
We hebben redelijk vaak geluncht in Maart. O.a. bij Grand Café Valerius in Driehuis.

met leuke toetjes:
17 ÷ 21-03-2017 Korte vakantie in Garderen
17-03-2017 Slot Zeist, expositie Janneke Brinkman
Vandaar ging het naar Rouveen. Een nieuwe route, we werden door Google Maps over zeer kleine weggetjes naar Stegeman's Textiel geleid.
Ze hebben daar prima ouderwetse lange nachthemden. Ik kocht me een platte pet.
Door naar Garderen We logeerden in Residence Groot Heideborgh
Met het mooiste Grand Cafe dat ik ken.
En ook een lekker toetje:
18-03-2017 Eerst even naar Putten. Bezoek aan Klein, waar Tilly wat kleding aanschafte. Regen en paraplu! We hebben geluncht met Wil en Ieneke bij Planken Wambuis in Ede. Daar kun je heel lekker eten. Wel druk, ook in de middag.
19-03-2017 Tilly ging naar de Wellness, ze kwam geheel verzacht terug.
Daarna opnieuw kennismaken met het Nederlands Tegelmuseum in Otterlo
Schitterend! Verder naar het winkeltje aan de Uddeler Meer. Viel ons tegen, weinig nieuws. Daarom door naar Nunsspeet, het Noord Veluws Museum.
Met werk van kunstschilder Jos Lussenburg. Viel wat tegen. Gegeten in het restaurant "De Bonte Koe" in Garderen.
Viel niet tegen!
20-03-2017 Niks open, naar huis (:-((
26-03-2017 Bezoek aan het Museum Kennemerland in Beverwijk
Ook hier een tegelplateau.
En Velser aardewerk
En Magdalena Van Erp
En werk van Sipke Van Der Schaar
Hij was ook veel in de Oriënt
Dus in Maart veel musea gezien én goed gegeten her en der. Verder .....
Schluss

























